26.11.2021

Omnipress organisoituu vahvuuksiensa ympärille

Omnipressin organisaatiomalli ja toimenkuvat ovat uudistuneet vastaamaan asiakkaitten nykytarpeita viestinnän, sisältötekemisen ja myynnin osalta.

Omnipressissä on jatkossa neljä ydinosaamisemme ja asiakkuuksien ympärille rakennettua tiimiä: Bisnesmedia, Yhteiskunnallinen media, Ammattimedia ja Myynti.

Bisnesmedian tiimiä vetää vastaavaksi tuottajaksi nimitetty Juha Peltonen. Tässä tiimissä painottuvat monipuolinen talousosaaminen, sijoittaminen sekä myyntiä ja markkinointia lähellä olevat asiat.

Yhteiskunnallisen median tiimiä vetää sisältöstrategiksi nimitetty Tiina Parikka. Tiimissä on monipuolinen kattaus yhteiskunnallisen vaikuttamisen tuntemusta, kaupunkien ja liittojen toiminnan osaamista  ja näihin painottuvia asiakkuuksia.

Ammattimediassa Aromi, Evento, Shaker -tiimiä vetää päätoimittaja Outi Tuomivaara. Hän vastaa myös tammikuussa lanseerattavasta uudesta ruoka-, juoma- ja tapahtuma-alan verkkomediasta. Kunnossapitoalan medioiden Promaint ja Maintworld sisällöistä ja kehityksestä Suomessa ja kansainvälisesti vastaa puolestaan päätoimittaja Nina Garlo-Melkas.

Myyntiä johtaa Nina Harlin, jonka uusi tehtävänimike on Johtaja, mediamyynti ja kumppanuudet. Keskitämme näin niin ammatti- kuin asiakasmedian myynnin sekä tapahtumien, esimerkiksi PRO-gaala, tuottamisen yhteen tiimiin.

Omnipressin johtoryhmän muodostavat toimitusjohtaja Sari Mikkonen-Mannila, Juha Peltonen, Tiina Parikka ja Nina Harlin.

 

Ota yhteyttä:

Sari  Mikkonen-Mannila, toimitusjohtaja 050 387 8308

Juha Peltonen, vastaava tuottaja 050 554 6426

Tiina Parikka, sisältöstrategi 041 436 3678

Outi Tuomivaara, päätoimittaja 044 550  5184

Nina Garlo-Melkas, päätoimittaja 050 364 6491

Nina Harlin, johtaja 040 062 9400

 

Kuvat: Eemeli Sarka ja Timo Porthan

JAA