10.6.2022

Omnipressin aamiaistilaisuus veti Savoyn salin täyteen markkinointiammattilaisia

Omnipress kutsui myynnin ja markkinoinnin ammattilaisia kesäaamiaiselle ravintola Savoyhin Helsinkiin torstaina. Aiheena olivat digitaalisen markkinoinnin mahdollisuudet.

Aamiaistilaisuudessa puhuivat markkinoinnin vaikuttavuuden tohtori Antti Vassinen, Keskisuomalainen-konsernin digimainonnan Development Manager Emmi Tiilikainen ja Avecin (avecmedia.fi) digituottaja Jaakko Sandqvist. Tammikuussa avattu ruuan, juoman ja tapahtumien ammattilaisten verkkomedia Avec oli tilaisuuden isäntämedia.

Puhujakolmikko tarjosi katsauksen digitaalisen markkinoinnin mahdollisuuksiin, parhaiden kanavien löytämiseen ja digitaalisuuden hyödyntämiseen paremman tuloksen tekemisessä.

Savoyn seitsemänteen kerrokseen saapui viitisenkymmentä vierasta. Omnipressin mediamyynnin ja kumppanuuksien johtaja Nina Harlin on erittäin tyytyväinen tilaisuuden onnistumiseen. Tapahtumakutsu löysi hyvin yleisönsä.

”Tapahtuman onnistumisen kannalta tärkeintä on tapahtumapaikan sijainti ja maine, oikea ajankohta ja laadukas sisältö. Kun nämä ovat kunnossa, on osallistujalle helppo kertoa, mitä hyötyä tapahtumaan osallistuminen antaa. ’Nautitaan yhdessä Savoyn ylellinen aamiainen Helsingin kattojen yllä, opitaan uutta ja inspiroidutaan digitaalisen markkinoinnin mahdollisuuksista’ – melko vastustamatonta, eikö vain?” Nina Harlin summaa.

 

Savoyn hulppea aamiaistarjoilu.

 

Omnipressin mediamyynnin ja kumppanuuksien johtaja Nina Harlin. Kuva: Eemeli Sarka

 

Kuvassa vasemmalta Antti Vassinen, Omnipressin toimitusjohtaja Sari Mikkonen-Mannila, Jaakko Sandqvist, Emmi Tiilikainen ja Aromin päätoimittaja Outi Tuomivaara.

 

Antti Vassinen kertoi myynnin ja markkinoinnin haasteiden ratkaisemisesta.

 

Myyntipäällikkö Tiia Heikkilä, toimitusjohtaja Sari Mikkonen-Mannila ja markkinointi- ja myyntiassistentti Arttu Kantanen.

Teksti: Jaakko Sandqvist
Kuvat: Outi Tuomivaara

JAA