Suunnittelu

Sisältömarkkinointi

Kyse ei ole mistään uudesta keksinnöstä, vaikka sisältömarkkinointi sanana pulpahtikin pinnalle Suomessa vasta 2010-luvun alussa. Ehkä siksi sisältömarkkinointi ei ollutkaan vain hypetystä, jonka kuuma aalto olisi jo ohi. Päinvastoin, sen hyödyntäminen markkinoinnin, myynnin ja imagon rakentamisen työvälineenä on yhä kasvussa.


Monikanavaista sisältöä

Maintworld on teollisuuden ja tuotannon ammattilehti. Painetun lehden rinnalla julkaistaan verkkolehteä ja uutiskirjeitä, joiden lukijoina ovat alan ammattilaiset kaikilla mantereilla.

Farmasialiiton jäsenlehti ilmestyy kuudesti vuodessa. Ammatillista tietoa, alan polttavia aiheita ja edunvalvonnallisia kysymyksiä käsittelevän Farmasian sisällöt julkaistaan myös verkkomediassa farmasialehti.fi

Tutustu kaikkiin julkaisuihin

 

JAA